Nålade trådar...

Sorbe

Trådstartare
Är det bara jag som tycker är det är lite väl för många (onödiga) nålade trådar i vissa forum?.

Sv: Nålade trådar...

nej, jag håller med. en del nålade trådar blir ju gamla på sitt sätt också tillslut... t.ex. bukegala-tråden på ÄU osv..

dressyrforumet är jättejobbigt att gå in på för där det nästan hur många nålade trådar som helst! :o

jo, dressyr är det jag mest tänker på, sen har jag för mig att hopp oxå har rätt många.

Skicka gärna en synpunkt på de trådar som ni vill nåla av, och skriv att det är det ni önskar, så tar jag och/eller moderatorn en titt.

Det är nog mest de nålade under Dressyr jag tänker på. Bild, film och presentationtrådarna. Inte kollat igenom varenda forum, men stör mig på att man måste scrolla så mycket för att se första inlägget för att de där är nålade.
Finns inga sånna nålade på andra ställen vad jag sett...

Sorbe skrev:
Det är nog mest de nålade under Dressyr jag tänker på. Bild, film och presentationtrådarna. Inte kollat igenom varenda forum, men stör mig på att man måste scrolla så mycket för att se första inlägget för att de där är nålade.
Finns inga sånna nålade på andra ställen vad jag sett...

Jag skulle också helst slippa se de trådarna nålade. Men så fort jag tar bort nålningen, så är det någon som startar en NY sådan tråd, i stället för att använda de gamla som redan finns... Sedan är det helt plötsligt någon som hittar en GAMMAL bildtråd och lägger in bilder i och då är det helt plötsligt TRE bildtrådar och fyra filmtrådar som 8 presentationstrådar i följd typ... Så det var för enkelhetens skull, som jag försökt hålla de ämnena samlade.

Hade jag fått ett påpekande via varningstriangeln från någon, så hade jag givetvis tagit upp det till diskussion.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator för ovan nämnda forum. :bow:

Ja det kan inte vara lätt! Men ni moderatorer (håller alltid på att skriva moderater :p) Gör oftast ett väldigt bra jobb!! :bow:

tifo skrev:

Seså, inte vara stingslig :smirk: . Du är relativt ny. Du vänjer dig.

Vi får vänja oss vid att OFTAST vara bra moderatorer. :rofl:

Godnatt alla bukare därute i landet och utanför... wherever you are....

Från en av era röster i natten :banana:

Men varför inte bara slå ihop de nya bildtrådarna med de gamla? Så görs det med liknande saker i andra forum.

Vi har fått skäll för sammanslagna trådar också och undviker det i möjligaste mån. Det är faktiskt väldigt svårt att vara er användare till lags, även om ni själva tycker att ni är klara som korvspad i era åsikter. :smirk:

Men, jag ska börja sammanfoga trådar igen, så får vi se vad som händer.

Men de får väl respektera varför man gör det. Förklara för dem och skriv att man inte ska göra nya trådar om det hela tiden då det redan finns?.

Jag tycker att det är betydligt bättre att låsa alla utom en tråd. Slår man ihop dem kan det lätt bli rörigt.

Jag har nu nålat av en del trådar precis som några av moderatorerna. Bra med påminnelser om detta ibland, då en del trådar helt klart inte längre behöver vara nålade.

varfrö inte ha ett bildforum? Är ju oftast samma människor som lägger samma bilder i alla forum överallt.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
326
Senast: Blyger
·
  • Omröstning Omröstning
Bukefalos Har under några dagar postat en del trådar. Har upplevt en stundtals hätsk stämning Det har varit i mitt tycke utöver socialt...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
13 439
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar