D

Dalhberg

Satt och kollade igenom annonser, då jag ser att min annons har blivit nålad. Vad menas med det?

Sv: Nålad?

på radannonser.

men det är ju samma med visa trådar. vad bestämmer vad som blir nålat och varför blir dom nålade?

Klistrar in ett svar jag gav i en annan tråd :)

De som är nålade just nu är sådana som haft turen att pricka en jämn siffra Jag hade tänkt förklara detta, men det har inte blivit av tidigare.
De har fått det som ett litet "pris" av mig och som en möjlighet för mig att testa funktionen.

Jag kan tänka mig att om ett stort intresse finns så skulle jag kunna ta en ganska stor peng av annonsörer som vill att deras annonser ligger högst upp under kanske en månad.

Anlednigen till att priset bör vara högt är att för många nålade annonser inte är så bra om man vill se vilka nya som dyker upp. Det får inte bli för många under varje kategori.

Jag har dock inte ännu bestämt mig för om detta är en bra ide eller vad det i så fall skall kosta.

Vanliga annonser kommer till skillnad från en del andra annonssidor fortsätta att vara gratis.

okej, tusen tack för svaret :) då förstår jag ehhee

tack för svaret än en gång

för övrigt tycker jag det är en bra idée

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
330
Senast: Blyger
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama