Några Varbergsbor här och sugna på en lunch eller middagsträff 9 eller 10 november?

Islandshästryttare

Trådstartare
Har bokat en lägenhet några dagar i Varberg för att främst fokusera på skrivandet av min roman. Men äta behöver jag ju såklart och för att inte bli fullständig eremit hade det varit jättetrevligt med lite sällskap någon dag. Därför undrar jag om någon har tid och lust att ta en lunch eller middag någon av dessa dagarna? Om någon bor i trakterna vill och vill mötas upp i stan.

När jag söker 7-10 nov finns det några 70-90$ i Apelviken och Södra näs... och ett par till en bit upp mot Apelvikshöjd.

Är 8-11november jag ska ha boende. Jag vet inte hur krångligt det är att ta buss från centrum till Apelviken? Sen ska det dessutom finnas en livsmedelsaffär i närheten, helst vill jag slippa åka buss för att handla livsmedel- Tittade på lite andra boenden i Apelviken och där verkade det vara en bra bit att gå i Apelviken från bussen, med tanke på att jag kommer en kväll i november så är jag inte supersugen på att gå i mörkret nån jätelång sträcka. Men det det kanske beror på vart de ligger.

Den jag hade bokat var så bra läge bara 10 minuters gångväg från stationen men av olika skäl gick det tydligen inte i slutändan.

Senast ändrad:
Är 8-11november jag ska ha boende. Jag vet inte hur krångligt det är att ta buss från centrum till Apelviken? Sen ska det dessutom finnas en livsmedelsaffär i närheten, helst vill jag slippa åka buss för att handla livsmedel- Tittade på lite andra boenden i Apelviken och där verkade det vara en bra bit att gå i Apelviken från bussen, med tanke på att jag kommer en kväll i november så är jag inte supersugen på att gå i mörkret nån jätelång sträcka. Men det det kanske beror på vart de ligger.
Dessa för 75 ligger också bara typ 10 min upp från stationen. :)
IMG_3165.webp

Blir inget varberg den här helgen för mig tyvärr utan blev en liten stuga till kompispris via en på jobbet i Bohuslän. Fick ett kanonbra pris då de inte använder denna på hösten/vintern så var inte så mycket att tveka på. Så blir ingen träff den här gången @Kratus och @Snubbelfot utan får bli Varberg en annan gång.

Liknande trådar

Övr. Hund Då sitter man här i valet & kvalet; antingen en dv-schnauzer eller en amerikansk cocker. Båda är jättetrevliga och jag måste bestämma...
Svar
4
· Visningar
1 597
Senast: soma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?