Några fler nattugglor?

Mirre

Trådstartare
Kan inte sova och funderar på om jag ska gå ner eller ligga kvar.
Hoppas sonen sover länge i morgon, kanske får man sova lite på morgonen alla fall.

Någon mer vaken?

@BernT ja, fördelen med att bara ha stora sonen hemma är att det gör inget om man slumrar på soffan lite. Han kan sysselsätta sig utan att göra massa tok :p

Jag är inne på min femte natt på jobbet av sju, så jag är vaken ett tag till!
Har sovit jättedåligt idag, men ändå har det gått bra att jobba - kanske för att jag åkte och tränade trots tröttheten.
Hoppas på att få sova bättre nu men det lär väl vara galet varmt i sovrummet och en vovve som tycker att matte ska vakna!

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag sover hemma har jag, i alla fall senaste halvåret, vaknat med täppt näsa och ofta grusiga ögon också. Jag har funderat på om det...
Svar
13
· Visningar
663
Hemmet Jag funderar på att köpa en uppblåsbar madrass som syrran, eller jag, får sova på när hon kommer för att hjälpa mig packa ihop det sista...
2
Svar
21
· Visningar
947
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Förmodligen inte men chansar ändå på att någon stött på ett bra alternativ. Jag har aldrig kunnat vänja mig vid bettskena har haft tre...
Svar
5
· Visningar
625
Katthälsa Hej! Min katt var hos veterinär i förrgår och fick öppnat en varböld (efter bitskada) och har drän. Hur länge är det vanligt att de är...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: CFrisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama