Någon som vet vad det här är?

J

_jossan__

24679728.jpg

Det är en liten knöl på nosen, ser ut som en vårta, och den bara växer...:crazy:
Har försökt få tag på vet men denne svarar inte, så.. ni har inga funderingar på vad det kan vara?
säg till om ni vill ha en annan bild.

Sv: Någon som vet vad det här är?

Vad har den för "konsistens". Tänkte om det kunde vara en infektion efter ett sår eller liknande? Att det kommit in någonting under huden som kroppen kapslat in tex? Är missen öm?

Vad säger vet?

Den är hård, och han är inte öm.
vet har inte sagt någonting än så länge, har inte fått tag på honom.

Det kanske bara är en vanlig sårskorpa...? Men den är ju typ "hårig" ? :crazy:

Jag skulle vilja att en vet kollade för att utesluta tumör. Mina föräldrars kisse har en tumör, den växer tills den ser ut som en fulläten fästing, sen kliar hon bort den. Sen växer upp osv. Inget hon lider av, en helt godartad tumör enligt vet.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
937
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
29
· Visningar
1 934
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
598
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama