Någon som har koll på kisseclinics i mellersta norrland?

Sv: Någon som har koll på kisseclinics i mellersta norrland?

Ahahahahaha jag trodde du skrev fel! :rofl: gud vad rolig video!

Men åå så mysig den var :love:
=)

Har dock inte så bra koll på clinics i Sverige, ska vi göra en egen ?=D

0:36 :rofl:

Känner mig helt klart lämpad för jobbet. Har tränat upp mitt catsense på min katt (ninja?!) i snart 5år :D

Ha ha ha...ja med tanke på hur många vildkatter vi har här kanske det vore en god idé att köra ihop ett gäng...Kommer ni??? :D

Cahs; Ja, jag tyckte det var alldeles för (barnsligt) fyndigt för att låta bli att hitta på något om kisseclinics, särskilt som i och o ligger bredvid varandra på tangentbordet :p

kl
Till er som undrar varför just katter så är "like herding cats" ett engelskt ordspråk som betyder.. ja, ni kan ju tänka er hur det skulle vara att försöka valla ihop ett gäng katter och få dem att gå åt samma håll ;)

Och jag kom på att vår granne har rätt mycket katter, kanske vi kan öva på dem innan "the Great Wild Cat Roundup"... :D

haha! Var också säker på att du skrivit fel först :D

Hahaha, har inte klickat på denna tråd förrän nu, trodde också att det bara var ett stavfel :rofl:

Vi brukar visserligen ha en söt liten katt som ränner omkring runt hästarnas ben i ridhuset och lurar under trailbron, men detta är ju en helt annan nivå :D

Liknande trådar

Gnägg Jag har letat runt lite efter en liknande tråd men utan framgång, så jag startar en själv. Jag har blivit lite fast för fenomenet...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 583
Senast: Exit
·
Körning http://www.youtube.com/watch?v=39aWRTt6MAk Lite småintressant dokumentär av en nyfiken hästägare. Besöker lite olika platser i...
Svar
2
· Visningar
2 437
Senast: Lazer09
·
Äldre http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BMxpv8naRd8#t=131 Vad är det för ton hon tar? Den långa alltså...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: Farle
·
Körning Vore tacksam för input. Jag kör in min treåriga valack som jag köpte i januari. I annonsen stod att han var bakskygg efter att ha skenat...
Svar
5
· Visningar
1 604
Senast: Vimsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama