Någon som har Jeremy Rudges sadel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bazooka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 705
B

Bazooka

Såg idag en Jeremy Rudges sadel i ett stall där jag var på besök. Den såg ut som en dressyrsadel och var ganska kort. Letar efter en sadel som ska passa till min islandshäst. Hon har kort rygg, lite svank och är "viktväxlare" :smirk: ! Bredare vissa perioder på året och smalare andra. Fick rekommendationen att prova en sadel av ovan nämnda märke.
Någon som har en eller har erfarenhet av någon? Kunde tyvärr inte fråga ägaren till sadeln, då den personen inte var i stallet och det ligger många mil ifrån där jag bor.
Har letat på nätet, sökt på Google, men hittar inte någon information om var de kan finnas att få tag på. Någon som vet?

Jättetacksam för tips :bow: :D

Sv: Någon som har Jeremy Rudges sadel?

Säljer inte Mustang (stockholm) de?
Min medryttarpålla har en Jeremy Rudge dressyr, den är väldigt skön att sita i :D

Sv: Någon som har Jeremy Rudges sadel?

Tack,:bow: jag ska kontakta dem och kolla.
Den såg himla skön ut, men man vet ju aldrig förrän man provat.

/Basse

Liknande trådar

Utrustning Försöker hitta dressyrsadel till min medryttarhäst (med ägarens godkännande, givetvis). Han har en utprovad Jeremy Rudge hoppsadel, men...
Svar
3
· Visningar
1 579
Senast: Flixon
·
Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är... 2
Svar
25
· Visningar
12 558
Senast: ylvalill
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 876
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Vi har varit hos sadelmakaren med våran fjording idag. Tyvärr hittade vi inte en enda sadel som passade, trots att han provade säkert...
Svar
0
· Visningar
744
Senast: Ricco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka