Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såg idag en Jeremy Rudges sadel i ett stall där jag var på besök. Den såg ut som en dressyrsadel och var ganska kort. Letar efter en sadel som ska passa till min islandshäst. Hon har kort rygg, lite svank och är "viktväxlare" :smirk: ! Bredare vissa perioder på året och smalare andra. Fick rekommendationen att prova en sadel av ovan nämnda märke.
Någon som har en eller har erfarenhet av någon? Kunde tyvärr inte fråga ägaren till sadeln, då den personen inte var i stallet och det ligger många mil ifrån där jag bor.
Har letat på nätet, sökt på Google, men hittar inte någon information om var de kan finnas att få tag på. Någon som vet?
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hästmänniskan Hovskabb, hyperketatos (mallanders/sallanders) samt CPL (kroniskt lymfödem) är rasrelaterade besvär. Man kan INTE säga att det "bara är...