Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
som avmasknings medel? En homeopat rekomenderade åbrodd (vet ej namnet på det som homeopati medel) och han menade på att det skulle räcka att avmaska tradionellt 2 ggr/år. någon som provat detta?
Har inte hört...jag tycker man skall vara försiktig med såna saker, men vill du prova tycker jag att du skall följa upp med träckprov ordentligt så du ser hur statusen ser ut på din häst OM det inte skulle funka.....då har du ju facit där...
Har aldrig provat och skulle någ inte göra det heller. Är lite anti till alternativa medeiciner. Men testa du och så får jag se om det funkar, då kanske jag skulle kunna prova.
Du har ju som sagt "facit" i ett träckprov. Skulle det inte fungera så har du dessvärre lite sämre förutsättningar i hagen som använts men det fixar sig på några år.
det har du rätt i. Hyr in mig i ett stall med tre hästar och mockningen i hagen fungerar inte alls, förrutom att jag själv då försöker hålla undan en del, men det blir ju trots allt eftersatt.
Vi maskar bara två gånger per år. Utan att använda oss av konstiga alternativgrejer. Bra hagar, tillräckligt stora som får vila mellan varven och växelbete med får samt skötsel av hagarna är det vi använder oss av.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Trädgård & Växter Jag har varit ner till Skåne på lite minisemester i veckan och ehm... Man kan ju inte åka bort utan att shoppa växter heller?! :D
Såg...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.