Någon som har en Prestige Paris?

E

ericsson

Nyfiken på hur den är. Funderar på en sån till min häst då utprovaren säger att den passar hästen. Sitsstorlek?

Sv: Någon som har en Prestige Paris?

Ja har en och tycker den är jättebra:)
Stl 17

Även jag har en prestige paris - hur skön som helst!
Med min stora rumpa :) har jag en 18, och den är perfekt!

Kan tillägga att jag tycker att lädret är super, och att stropparna inte har töjt sig något alls. Mitt tips är att köpa prestige stigläder till, det är det värt!

Lycka till!

ett litet knapplån...

har själv en prestige av modellen equipe och nån sa att de va den gamla modellen av parisen. är de så?

nån sa nåt om att stropparna på paris sadlarna (andra modeller också kanske) va korta och dom fick köpa ny gjord...och sen som trams skrev, deras egna stigläder e guld värda!

Senast ändrad av en moderator:

Jag tror att Equipe är föregångaren till Sidny. Håller med om att deras stigläder är bra!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för lagfinal för det svenska hopplaget i Paris. Här hittar du startnummer, TV-tider och regler för OS-hoppningen.
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ridsports chefredaktör Catharina Hansson funderar kring klockringningen under OS-hoppningen i Paris, och hur sporten nu anpassar sig...
Svar
0
· Visningar
381
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under måndagen anlände de första svenska OS-hästarna till Paris. Det är fälttävlanslagets hästar som är först på plats i det svenska...
Svar
0
· Visningar
142
·
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.