Någon som betäckt med Dionysos?

Ilion

Trådstartare
Det är såhär att vi har fått låna ett sto och hon är nu på seminstationen och vi har valt Dionysos.
Vi är VÄLDIGT GRÖNA så detta ska bli jätte kul! :angel:
Hoppas hon tar sig bara så det blir en liten fölis till nästa år :banana:

Lite nyfiken på om någon har någon avkomma efter Dionysos?

Sv: Någon som betäckt med Dionysos?

Ingen som vet någon avkomma efter Dionysos? :eek: :angel:

Jag har en -06:a. Men det känns som att jag skrivit om henne så många gånger, därför har jag inte svarat tidigare.
TIPS! Pröva att använda sökfunktionen.

Min fröken är u. dubbeldiplom-sto som även är bedömd med 40 p exteriört, e.Kaliber- Diamant- Herzog. Stoet är mkt rejäl och lämnar väl ihopkomna, men rejäla hästar.

Lilla Disa är också rejäl, med grov hals, väldigt korrekt i sina ben och mkt rörlig. Hon är en mkt pigg och glad tjej, väldigt känslig i förhållande till dom andra ungarna stoet lämnat. Hon är brun med bläs och har en härlig uppsyn, verkligen en goddag häst. Skulle tro att hon hamnar på ca 165 cm.

På fölmönstringen blev hon bedömd med 47 p, 888788.

IMGP0208.jpg

Disa.jpg

Tack för infon!
Gud vad söt den var :D
Ska bli spännande o se fall det tar sig nu med Dionysos :angel:

Liknande trådar

Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 304
Senast: lirco11
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka