Någon som använder revolut här?

Lisen82

Trådstartare
Hej,
Har revolut och de har funkat jättebra, tills jag bytte bank. Har nu nordea och skulle lägga in de så jag kan överföra fram å tillbaka. Men revolut godkänner inte när jag ska lägga in konto + iban. Den säger de är fel trots jag kopierar från banken. Även banker säger att de är korrekt. Har 11 siffror i mitt konto ink clearing. Någon mer här som använder revolut som har nordea om de strulade för er också? Varken revolut eller nordea förstår felet. revolut säger det är ett bankgiro, och företag trots att de inte är de.

Hej,
Har revolut och de har funkat jättebra, tills jag bytte bank. Har nu nordea och skulle lägga in de så jag kan överföra fram å tillbaka. Men revolut godkänner inte när jag ska lägga in konto + iban. Den säger de är fel trots jag kopierar från banken. Även banker säger att de är korrekt. Har 11 siffror i mitt konto ink clearing. Någon mer här som använder revolut som har nordea om de strulade för er också? Varken revolut eller nordea förstår felet. revolut säger det är ett bankgiro, och företag trots att de inte är de.
IBAN är jättelååånga kontonummer. Typ 34 tecken på formatet, och för överföringar krävs normalt också en BIC-kod (Handelsbanken har exempelvis HANDSESS som BIC-kod)
1736337367109.webp

Såhär ser mitt kontonummer i Handelsbanken ut på IBAN-format (har bytt ut siffror)
SE2360000000000199998888

IBAN är jättelååånga kontonummer. Typ 34 tecken på formatet, och för överföringar krävs normalt också en BIC-kod (Handelsbanken har exempelvis HANDSESS som BIC-kod)
Visa bifogad fil 160388

Såhär ser mitt kontonummer i Handelsbanken ut på IBAN-format (har bytt ut siffror)
SE2360000000000199998888
Fyller i alla rutor som den kräver. De är iban och sen ens konto nummer i en egen ruta som är i sverige. Funkar inte.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mamma var här i några dagar i förra veckan. Hon hjälpte till med lite av varje. Tyvärr upptäckte jag idag att hon hade städat bort en...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: Magiana
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 331
IT & mobiler Någon addade mig på msn under användaren evelynecovery46@hotmail.com för en liten stund sedan. Tänkte höra här om det är någon som...
2
Svar
23
· Visningar
3 471
Senast: Adelente
·
Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 637
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈