Någon med koll på mobilutbudet...?

cherie

Trådstartare
Min mamma söker en ny mobil, i ca 3000 kr-klassen. "Normal" storlek vad nu det är, men antar som en iPhone 4/5 någonting. Används till Spotify, surf, några vanliga appar som instagram tex, många samtal och mycket sms-skrivande.

Ja... Så mycket längre var inte kravlistan för tillfället. Men jag har ingen koll alls på dagens utbud! Någon med bättre koll och som kan rekommendera mig i någon riktning åtminstone? :)

Samsung Galaxy S4 mini är värd att kolla! Bytte från Iphone till Samsung för en månad sen och är mycket nöjd. Minin är lika stor som iphone 4. Tror jag betalade strax över 2000 danska kronor, vet inte hur priserna ligger i Sverige.

Samsung Galaxy s4 har jag, och är jättenöjd :)! Snabb surf, tar jättebra skarpa bilder, kraschar aldrig... :) (Enligt elgigantens hemsida ligger den på ca 3800 kr).

Tack ska kika på samsungen! Det är svårt att veta var man ska börja när man inte har någon koll alls!

Iphone vill mamma inte ha :-)

Jag har Samsung Galaxy s3 och är också supernöjd, så den kanske kan vara ett lite billigare alternativ till s4:an :). Jag använder telefonen till ungefär samma saker som din mamma tänker göra.

Har precis köpt ny, blev samsung s4 mini. Håller på att lära mig den, är nöjd än så länge. Valde mini pga storleken, jag har små händer och trivs inte med större telefon, då måste jag använda två händer för sms m m.

Det blev Samsung s4 mini till henne med. Läste på och den hade fått fina omdömen. Tack för hjälpen hörni! :)

Liknande trådar

IT & mobiler Har en iPhone 6s som är runt 3,5 år gammal. Senaste halvåret har den börjat krångla, hakar upp sig när jag surfar och sidan fastnar...
Svar
18
· Visningar
1 803
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama