Någon hackar mina konton

Sv: Någon hackar mina konton

Ps! Maila blogg.se och förklara, de KANSKE kan hjälpa dig få tillbaka dina bloggar, åtminstonde se till att du får behålla samma adresser. Min väns blogg har försvunnit två gånger men de har lyckats återställa den varje gång.

Sv: Någon hackar mina konton

Jag uppmanar dig att säga upp ALLA konton. Detinnefattar mail, msn, fb, buke ja alla sidor du är medlem på och sedan börja om 100% på nytt. Och väld dina kontakter noga. Fortsätter hacket så får du helt enkelt kontakta polis för att göra en utredning om vem det är som hackar.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 691
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 189
Senast: Meggan
·
IT & mobiler Det här håller på och driver mig till vansinne. Jag har fyra e-post adresser, hotmailkonton. Två utan dom kan jag lika gärna radera, för...
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Till er som är bra på hundpsykologi och beteende. Jättelångt! :eek: Noterat många små förändringar hos min hund och funderar lite...
Svar
2
· Visningar
1 979
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka