När får man ta ut Tillfällig föräldrapenning?

athena

Trådstartare
Jag är en sån som sällan vabbar - mina barn håller sig peppar peppar ganska friska. Så jag har lite dålig koll... hittar ingen info på fk.se heller.

Får man ta ut tillfällig föräldrapenning när man är hos tandläkaren med barnen?

Besök hos ögonläkare?

Eller måste de helt enkelt vara sjuka...?
 
Sv: När får man ta ut Tillfällig föräldrapenning?

Ah, tack, jag letade som en dåre på fk.se men hittade inte den infon :). Fritt fram alltså!
 
Sv: När får man ta ut Tillfällig föräldrapenning?

Jag "frågade" den där Hanna som sitter högst upp i högra hörnet på hemsidan. Mycket praktiskt !

Har själv suttit ett antal ggr på deras hemsida och ABSOLUT inte kunnat hitta det jag söker:mad:

Lycka till hos läkaren (om du nu ska dit) :)
 
Sv: När får man ta ut Tillfällig föräldrapenning?

Vi ska på årlig ögonkontroll i em, igår var vi hos tandis men eftersom jag inte kom på den här geniala idén förrän idag så får jag knappast ut nåt för gårdagen :mad:.

Ska fråga Hanna nästa gång :D.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 441
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 795
Senast: lundsbo
·
Vab
Småbarn Jag jobbar som tjänsteman inom privat sektor och har ett stort mått av flexibilitet i mitt jobb, jag kan åka hem på lunchen om förskolan...
2
Svar
30
· Visningar
4 791
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp