Nä, nu är min hundar BILLIGA..

D

dorisdoris

... kan tom tänka mig att BETALA för att ge bort dem :devil::mad:

Kommandon som de kunde jättefint är nu *vips* bortblåsta, ignorerar kommandon och tillsägelser, ena hunden ser ut som jagvetintevad pga av att hon inte går upp i vikt, ska ge det någon/några veckor till annars blir det the vet. Så fort de får en chans rymmer de (i somras hade vi altandörren öppen utan rymningar). I tisdgas rymde hanen (ett bord skulle bäras ut genom dörren) och var borta i 4 h, innan killen öppnade dörren och en blöt nos stacks in. Igår rymde båda när de hoppade över ett staket för attjaga ett tåg :crazy:(som tur var var det stängsel mellan dem o järnvägen).

Någon som har ett tips på en hundras som
*inte rymmer
*inte fäller päls i drivor
*inte vill jaga div. djur
*litet o behändigt =får plats i en bur som man kan bära
*lyssnar på inkallning 100%?

Fast det positiva är att det faktiskt gårjättefint att gå ut och gå med båda hundarna + barnvagn. Helt otroligt, de sköter sig jättebra då (kanske för att då är det stenhårt att inte hoppa eller dra i kopplet som gäller :angel:)

Sv: Nä, nu är min hundar BILLIGA..

om du tror att dina hundar kan trivas med att bo i lägenhet så får du gärna skänka dom till mig! jag sitter här och håller på att gå under av total djurbrist. silverfisken i badkaret tenderar liksom att springa ner i avloppet när jag försöker klappa den..

Dagens erbjudande: Kan tänka mig att byta knäpp arabvalack mot din tik, utan mellanskillnad. Deal?

jag kan ta båda två. :angel: Är så tomt utan hund så jag tror jag blir tokig snart. Har en skrikande hankatt som du kan få istället ;)

jag kan ta båda två. :angel: Är så tomt utan hund så jag tror jag blir tokig snart. Har en skrikande hankatt som du kan få istället ;)

Kan skicka dit dem så blir du av med katten... glömde skriva det också... de bet ihjäl grannens kattunge när den smet in till oss...:cry::mad:

Skulle den missa på inkallningen så har den det goda att den sticker iallafall inte.

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund ( av vad jag sett och hört ) påminner VÄLDIGT mycket om lagottos. Han är en korsning mellan pudel och engelsk cockerspaniel...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka