Mysko hovar

fiaskurken

Trådstartare
Var inte alls länge sen jag skodde nya pållen, men det ser jättekonstigt ut. Runt strålen lossnar det hovbitar och det känns mjukt. Ytan känns lite "svampig" eller vad man ska säga. Jag har inga snösulor på honom och har inte haft det denna vinter. Kan det ha blivit för fuktigt? Det luktar ingenting och han står på torrt underlag inne förstås. Är detta vanligt? Ska naturligtvis ringa hovis igen på måndag, men det här har jag aldrig sett förut :confused:

Liknande trådar

Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 123
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 398
Hästvård Nu har hovis muttrat om att min häst har tunna och mjuka sulor sedan hen började sko hästen i fråga - dvs i ca 1½år. Direkt efter...
Svar
12
· Visningar
4 265
Senast: Liten
·
Hästvård Börjar bli väldigt frustrerad över våra problem med strålröta, har aldrig stött på såhär långvariga problem med det förut och skulle...
2
Svar
22
· Visningar
8 861
Senast: Skywalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka