Myggmedel?

Humelibumlan

Trådstartare
Någon som har något bra tips på ett mygg/knott/fästing/broms medel utan start KARENS som verkligen fungerar? :confused:

Använder RB86, men det är ju startkarens 96 timmar så det är ju inte så bra på starthäst.. :crazy:

Sv: Myggmedel?

kolla min tråd: dessa knott...där finns ett bra recept!

Sv: Myggmedel?

Jag kikade där... men även om det var effektivt så har jag ingen lust att kuta runt på betet o spraya hästarna 10 gånger per dag? Vi har alltså MASSOR här och behöver något riktigt bra... som sitter kvar ett par dagar..

Men jag ska hålla koll på din tråd ;)

Liknande trådar

Småbarn Nästa vecka börjar dottern på förskola och vädret verkar ha gjort att det kläckts svärmar av mygg i området. Förskolan ligger bredvid en...
Svar
10
· Visningar
1 242
Senast: Manji
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 458
Senast: Mabuse
·
Hästvård Hej Vi har massa insekter som bits (knott, blinningar, bromsar, myggor, fästingar) och min häst gillar det inte. Han och hans kompisar...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: tara
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 413
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Snabbmat?