A

Amania

mina små söta älsklingar födda den 16/4. var inte planerad kull direkt då uppföddaren sa att honan inte skulle kunna få ungar.

dscn1817_orig_SE.jpg
alla fem ungar två gula(?) felteckande saker två s.ö. vita och en ja vet inte vad det är fär färg
dscn1819_orig_SE.jpg
scar-san kommer stanna här troligtviss
http://www.zoonen.com/res/user/21432/galleri/401210/dscn1806_orig_SE.jpg
http://www.zoonen.com/res/user/21432/galleri/401211/dscn1808_orig_SE.jpg
Scar-san igen
S.ö. vit och bild på den en gulas fläck(hade han/hon int haft den så vore den oxå sö. vit)
en av de s.ö. vita

namn på alla kommer när jag vet kön evt kommer scar-san få bytta namn

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Musungar

just nu ser det ut som om att två (en s.ö. vit (Rose) och den med randen (lust)) och tre hanar scar-san och de två andra s.ö.vit (enwy och wraht.

namnen är från fullmetal alchemist

tre av ungarna har nu öppnat ögonen så nya bilder lovas i eftermiddag

jo det är det nu verkar det bara som att en har ögonen slutna :love: :love: men ni får vänta på bilderna tills ikväll(hur ska jag lyckas ta mig till skolan idag vill juh bara kolla de underbara småttingarna)

Då får alltså inte jag se dem förrän på måndag då eller jag kanske kan smita ut på internet ett tag imorgon eller ikväll :d

Liknande trådar

Hundavel & Ras Okej, jag inser att det är två rätt så olika raser. Dock, så är båda rätt passande för mina framtidsplaner och önskemål jag har på en...
2
Svar
35
· Visningar
5 738
Senast: vallhund
·
A
Övr. Djur Först ut gammel gosse som blir åtta i juli: Hälsar på Thea Vill inte riktigt vara med längre Thea tyvärr blev det bara två...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Först ut den nya Thea en belgisk hare på ca 5 år Dricker Sen Fläcken (min bror som tagit bilderna)
Svar
3
· Visningar
732
Senast: sofiie
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 750
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Dagens nagellack!
  • Valet i USA