Musikhjälpen 2014

Den svarta mössan var bara för de som var engagerade i produktionen på något sätt (vilket jag vill vara nästa gång de är i stan!) men det blev en sån här snygg röd istället:
10445580_10152988940755712_7850263616424768977_n.jpg

Ruskigt skön! Och en till är på g hem till @MarieJ också :) Passade på att önska en låt på plats också, så hör ni Vera Nord - Dramaqueen och något om Ninna & Alice så är det från oss :D

Den svarta mössan var bara för de som var engagerade i produktionen på något sätt (vilket jag vill vara nästa gång de är i stan!) men det blev en sån här snygg röd istället:
10445580_10152988940755712_7850263616424768977_n.jpg

Ruskigt skön! Och en till är på g hem till @MarieJ också :) Passade på att önska en låt på plats också, så hör ni Vera Nord - Dramaqueen och något om Ninna & Alice så är det från oss :D

Guldstjärna!

Igår satt jag och kollade på när de spelade dota2 i buren. Så jäkla fett! (Tittade vi Drayich stream &svtflow samtidigt).
Kul att esporten blir mer o mer känd :)

Igår satt jag och kollade på när de spelade dota2 i buren. Så jäkla fett! (Tittade vi Drayich stream &svtflow samtidigt).
Kul att esporten blir mer o mer känd :)
Jag håller med! Men jag är lite putt på att Birdie inte engagerade sig på något sätt. De hade ju kunnat auktionera ut en VIP-plats i scene eller nåt sånt tycker jag. Men ordföranden i styrelsen befinner sig just nu i Malaysia så det funkade väl inte antar jag.

Jag lyssnar mycket på radion och kollar en del på TV. Har skänkt pengar via min kompis insamling och via hundsportens än så länge

Över 30 miljoner! Imponerande! Och jag tror att dom har fått folk att fortsätta skänka.
Jag kommer att sakna dom!

Ja det blev tomt. Och jag grät nästan lite jag också, påverkad av hur känslosamma de var när de kom ut. Förutom Bianca då, hon bara gapar för högt och utan känsla.

Kan man få dem att göra det på sommaren också? :D

Ja det blev tomt. Och jag grät nästan lite jag också, påverkad av hur känslosamma de var när de kom ut. Förutom Bianca då, hon bara gapar för högt och utan känsla.

Kan man få dem att göra det på sommaren också? :D

Ja vilka underbara människor! Usch va tomt. Fy. ;)

Jag håller med! Men jag är lite putt på att Birdie inte engagerade sig på något sätt. De hade ju kunnat auktionera ut en VIP-plats i scene eller nåt sånt tycker jag. Men ordföranden i styrelsen befinner sig just nu i Malaysia så det funkade väl inte antar jag.

Ja det var lite tråkigt.
Lite synd att de inte verkligen berättade hur grymma spelare Akke & Loda är med, för att få utomstående att förstå varför man vill få spela med dem liksom.

Var dock lite nytt folk på Drays stream idag som var nyfikna på spelet :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka