Movitz

Trådstartare
Är det någon som har några erfarenheter av att ge hästar Muscle Up, bra eller dåliga?
Jag blev rekommenderad att ge min häst det under en period nu innan tävlingssäsongen drar igång på rikigt och har fått höra att många elitryttare använder sig av det. Vill dock ha mer kött på benen än så innan jag bestämmer mig om det är värt att lägga ner så mycket pengar på det.

Sv: Muscle Up

Innehållet, gamma oryzanol är otillåtet vid tävling. Hur länge det kan finnas mätbara mängder av ämnet eller dess hormonella effekter kvar vet jag inte. HH

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 636
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 345
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
22
· Visningar
2 424
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 884
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka