Mountain horse ridbyxor?

charmant

Trådstartare
Hejsan.Funderar på vad ett par knäskodda mountain horse ridkan kosta,såna med gubb veck och fickor,chokladbruna.Hittar inga priser på deras hemsida.Tacksam för svar.Mvh

Jag skulle tro runt 600-700 kr. Har ett par helskodda vita som jag fick för 800-900 kr tror jag. Är väldigt nöjd med dem.
Är däremot inte nöjd med mina tygskodda jag har (ngt år äldre modell), de var så himmal korta i benen trots att jag köpte för stora, ångrar att jag köpte dem, svårt att hitta ridbyxor som känns okej i benen när man är 182 cm lång.. :smirk:

Min erfarenhet av MH är att det är ren skit! Jag har inte EN grej från MH som inte har gått sönder eller slitits jättefort. Det gäller inte bara ett par saker, nej listan är lång, jodpush, 4 par stövlar, ridbyxor osv..

Nu vet inte jag i vilket matrial dina ditt ojekt är tillverkat i, men jag köper själv företrädesvis MH Isolde pga matrial. Varmt vintertid och elastiska så att man kan ha extra fillingar under, svala på sommaren just därför att det är mycket bomull i.

Och min erfarenhet av MH är att det är bra grejor, med undantag för ridbyxor som jag köpte för ett antal år sedan. Jag tyckte de blev slitna och trasiga för fort. Annars har jag jackor, fleecetröja, västar och skor därifrån. Är nöjd med allihop, äldsta jackan är 9 år och mycket flitigt använd.

Hmm,jag ska inte köpa ett par utan har fåt ett par jag inte kunde ha så nu funderar jag på att sälja dom och vill veta hur mycket dom kan avara värda,aldrig använda.Tyvärr inget kvitto kvar och köpta i annan del av landet så det blir svårt att lämna tillbaka dom.

Jag köpte för 2 år sedan flera par från MH när dom hade rea och det var gubbveck på dom och tygskodda knän, jag gav 395:- och då var det ca halva priset.

Låter som ett par som jag köpte nyss, chokladbrun i bomull... Jag köpte mina på rea och då kostade de 398 kr. Tyvärr är jag inte helt säker på vad de kostade innan, men har för mig att det var 6-700 kr.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
969
Senast: Tora
·
Utrustning Jag har 3 par ridbyxor , men är sugen på ett par nya . Tights uteblir hos mig . Men vilket märke är med sköna och bra silikon skodda...
Svar
13
· Visningar
1 080
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka