Mönster till hundtröjor

Haukur

Trådstartare
Nån som vet var man kan få tag på mönster för att sticka hundtröjjor?
Jag har tröja på min ena rexkatt när han åker bil eller när han e lite frusen men d e juh så nedrans dyrt å köpa å m en mor som e duktig med stickorn så vore d ju kul å göra eget istället:D

Sv: Mönster till hundtröjor

Jag gör egna mönster, men det är svårt att förklara dem om man inte har måtten...

kan du inte scanna in mönstrena då?=)

Nä, det är inte så, jag vet måtten, sen räknar jag ut efter hand, finns bara i mitt huvud, inte på papper.;)

Kan du förklara var på hunden du mäter då? Är ju som sagt en kisse jag ska göra till men det är väl på samma ställen man tar måtten lixom..
Har du nån bild på nåt du gjort?
Mor är duktig på sånt där bara jag visar vad jag vill ha å berättar hur stort d ska vara..

Liknande trådar

M
Övr. Hund Vet inte hur jag ska börja, men tänkte höra om någon har erfarenheter från liknande hund, eller tips på hur jag ska göra. Går och...
Svar
10
· Visningar
4 905
Senast: Jenka
·
B
Hästmänniskan om man funderar på å skaffa häst (inte för att jag kommer göra det på ett bra tag, e bara 13 år :rofl: ), hur stor måste då...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: Beyliitah
·
Övr. Hund Vi har två hundar i familjen. En äldre stövartik som är rent ut sagt knepig i huvudet. Hon kan utan förvarning dyka på hanhunden som...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 358
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama