Plockade fram den tilltänkta vagnen till lillen idag, tänkte att det va lika bra att tvätta upp den nu så det är gjort. Ser till min stora besvikelse att tyget blivit lite mögligt, plockade isär hela liften och kastade in allt i tvättmaskinen. Men, nu när maskinen vad klar så var fortfarande inte dom svarta fläckarna i åkpåsen borta. Gnuggade in med galltvål och snörde in den i maskinen igen och hoppas på att den blir ren nu, när det är lite mindre i maskinen. Ska trots allt tvätta allt en sväng till sen...
Vad gör jag annars?! Törs jag öht använda tyget när det blivit mögel på det trots att fläckarna försvinner vid tvätt?! Eller blir det att bita i det sura äpplet och köpa en ly lift då det inte bara var åkpåsen som var lite möglig innan tvätt?! Tyget får ju tyvärr bara tvättas på 40 grader, lämna in på kemtvätt?! Vill ju för gudsskull inte att lillen ska bli sjuk....
Vad gör jag annars?! Törs jag öht använda tyget när det blivit mögel på det trots att fläckarna försvinner vid tvätt?! Eller blir det att bita i det sura äpplet och köpa en ly lift då det inte bara var åkpåsen som var lite möglig innan tvätt?! Tyget får ju tyvärr bara tvättas på 40 grader, lämna in på kemtvätt?! Vill ju för gudsskull inte att lillen ska bli sjuk....