Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej.Skulle ni tveka till att vistas i detta utrymme dagligen?
Nej.
Fogar brukar bli sådär. *har jobbat som hotellstäderska*
Det finns en fuktspärr mellan kaklet och väggen så det kan inte komma bakifrån väggen.
Menade att fuktspärren gör att det inte kan bli fukt och mögel i väggen.Nej.
Fogar brukar bli sådär. *har jobbat som hotellstäderska*
Det finns en fuktspärr mellan kaklet och väggen så det kan inte komma bakifrån väggen.
Beror lite på ålder på badrummet. 50- alt. 60-tal har tyvärr inte fuktspärr. Vet jag efter att ha rivit ut ett antal. Däremot ser det där absolut ut som punktmögel i yta, alltså inte som kommer underifrån.
Kommer nog inte att gå att skrubba bort, du kommer att ha den mörka utan kvar.
Riv ut badrummet. När mögel väl har fått fäste är det svårt/omöjligt att jobba bort det utan att byta ut ytskiktet. Du kommer oavsett aktivitet att ha fläcken kvar.
När jag städade hotellrum använde vi ett medel på sprayflaska som tog bort allt. Minns tyvärr inte vad det hette.Riv ut badrummet. När mögel väl har fått fäste är det svårt/omöjligt att jobba bort det utan att byta ut ytskiktet. Du kommer oavsett aktivitet att ha fläcken kvar.
l
När jag städade hotellrum använde vi ett medel på sprayflaska som tog bort allt. Minns tyvärr inte vad det hette.
JA, snällaSka jag skicka dit min svåger? Han har mögeldetektor i näsan.