Moderatorer

L

Lambi

Det händer ju en del med byten av moderatorer. Därför vore det trevligt om det, kanske under rubriken "Om oss" fanns en lista över vilka som modererar var (ffa nu när det är så många forum) och en mindre presentation.

Jag skulle tycka att det var trevligt :) och kanske fler än jag att veta lite mer om vem som gör vad och personen bakom.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Moderatorer

Vem som modererar vilket forum ser du i forumöversikten, klicka på t.ex. Hästforum eller Snack & annat så ser du vilka som modererar de olika forumen.

Vill du veta mer om mig så kolla i min profil, något mer än det finns liksom ingen anledning att lägga ut i forumet. Vill du veta mer så får du fråga och det är inte säkert att jag svarar.

Jag tror att de andra moreratorerna är som mig i den frågan ;)

Men jag tänker mer på att det vore trevligt att se vilka som är moderatorer utan att behöva gå in på "rätt" forum! Det händer ju att moderatorer svarar i andra forum och smått hänvisar till att de är moderatorer och då undrar man ju var? Dessutom är det väl dags att höja statusen för de som tar sin fritid i besittning för att göra detta!

Den sidan får du fram om du går på menyn: hästforum, snack och annat mm, de tjockare blå länkarna med andra ord...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 576
Senast: sjoberga
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 946
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama