Mobilkort!

T

Tican

Hur fixar man upp dom på datorn??
Har en Nokia 3200.


Jättetacksam för hjälp!
Ps. Vet ingenting om GPRS eller så heller. :crazy:
 
Du för över dom med IR (IR-öga krävs till datorn) eller via speciell kabel. Titta i din instruktionsbok.

Till min 7210 måste jag använda kabel för allt utom visitkort från adressboken (dom kan jag skicka via IR).

Min 7650 däremot kan jag föra över allt jag vill spara via IR.
 
Eller ännu bättre överföring,,,BLUETOOTH!!!!
Ta reda på vad din mobil stödjer innan du köper en kabel!
 
Eller ännu bättre överföring,,,BLUETOOTH!!!!
Ta reda på vad din mobil stödjer innan du köper en kabel!

Men 3200 har inte BLUETOOTH så det går inte att använda, tyvärr ;)

Jag har det på min 7650 men använder det bara för överföring till Ipaq:en då jag har IR-öga till datorn och därmed inte ansett det vara nödvändigt att skaffa blåtandsöga ;)
 
De flesta nya mobiler i dag stödjer Bluetooth.
Fördelen är snabb överföring utan kabel, samt att man kan använda Bluetoothen till alla mobiler som stödjer det.
Då slipper man stå där med en dyr kabel när man byter mobil o slipper köpa ny.

Just Nokia är det problem med piratkablar varför jag råder dig att köpa en original.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
940
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 086
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
1 043

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp