Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag instämmer med @Acto om provliggning och är själv nöjd med tjugo år gamla IKEA Sultan med ny IKEAs bästa bäddmadrass med minnesskum som @VLMF nämner.
Ofta får man vad man betalar för, men ifråga om sängar vete sjutton. Den näst skönaste säng jag sovit i var en tjugo år gammal Hästens som kostade skjortan ny. Men den allra skönaste är köpt på Jysk för några år sedan, en av deras övre mellanklass med bäddmadrass med minnesskum, för kanske en tredjedel av priset för Hästenssängen.
Jag hade jätteproblem när jag köpte min första säng på IKEA, eftersom deras mjukaste var halvhård (halvmjuk?) och personalen menade att de egentligen inte hade någon säng som var gjord för lättare personer som sov på sidan. Nu är jag tyngre och mer normaltung, men vår senaste säng från IKEA är ändå för hård. Vi har deras bästa och mjukaste och köpte nyligen en Wellpurbäddmadrass som komplement, men det blir inte riktigt bra!Ikeas sängar är väldigt mjuka. De är också bra på att hjälpa till med vad man behöver.