Mitt lilla vingel RIP

Z

Zilver

00009095.gif

Nu är det slut hon fick ett epileptiskt anfall i går kväll och ytterligare ett på dan i dag efter vilket hon mådde mycket dåligt så det kändes bäst att låta henne slippa lida något mer.

Magic:love: blev bara drygt 5 månader hoppas hon har det bättre nu.

Detta var andra gången på bara 8 månader en av mina älsklingar gick bort hur ska man göra för att stå ut igentligen
beleidigt.gif

Sv: Mitt lilla vingel RIP

Usch, stackare. Det tröstar väl föga om man säger att du gjorde rätt, man måste ta ansvar för sina djur vilket du gjorde. Men saknaden är ju kvar oavsett.

Stor tröstkram till dig!

Usch då :crazy: :( Jag beklagar

*tröstkramar*

Nej vad läskigt..
Vi hade en hund som hette Magic, han fick avlivas innan sin första födelsedag - också pga epilepsi

Förnuftet säger att jag gorde rätt särskilt som hon troligen blev helt blind av det sista anfaller men hjärtat envisas med att det borde funnits något att göra så hon blev frisk:cry:

Varje djup sorg har en förlorad glädje.
Tappa inte bort denna riktning.
Låt inte sorgen glömma sitt ärende.
Sorgen är den djupaste ära som glädjen kan få.

Harry Martinson

Varje djup sorg har en förlorad glädje.
Tappa inte bort denna riktning.
Låt inte sorgen glömma sitt ärende.
Sorgen är den djupaste ära som glädjen kan få.

Harry Martinson

Det var vackert

Liknande trådar

Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 339
Senast: monster1
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 557
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Katthälsa Hej! Jag har två katthonor, okastrerade (hittills) på 7 månader samt 5 månader, innekatter. Den äldsta katten har blivit väldigt tjock...
Svar
8
· Visningar
1 341
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama