JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Misstänkt kvarka i stallet på Janneberg
Moderator
Hästnyheter
Den häst i Janneberga som isolerades med misstänkt kvarka visade inga spår av bakterien. Nu kan ridklubben i Karlshamn bedriva träning...
Hästnyheter
I oktober upptäcktes att en häst på Malung-Sälens Ridklubb hade kvarka, och därefter har fler hästar i stallet smittats av sjukdomen...
Hästnyheter
Helgens ponnyhopptävling ställs in efter misstänkt kvarka på Södra Umeå ryttarförening (SURF).
– På grund av misstanke om kvarka stänger...
Hästnyheter
Malung-Sälens Ridklubb hade hopp om att kunna öppna den stängda ridskolan igen till terminsstart, men nu har fler hästar insjuknat i...
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Intressant att många hundar (liksom mina) verkar tycka att ett för stort Rauh är oöverstigligt, inte ens värt att påbörja typ. Jag...
Capybara
27 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 372
Hund
Bråkande hundar
Övr. Hund Tycker inte pudeln låter så svår att omplacera?
Många människor bor utan trappor och åka tåg med hund är det väl i ärlighetens namn inte...
Nota
35 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 631
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Jag kan konstatera att att Trassel definitivt inte är över stimulerad. Max. 5 min ”träning” där han väljer. Vi kan ha gjort 5 sitt och...
Lillefrun
48 minuter sedan
Svar: 829
Visningar: 58 667
Hund