Missbildad kattunge

jimmyg

Trådstartare
Så tjejens katter har fått ungar, 3 st
En av dem blev lite sne, 3 tår på en framtass, ett öga och en konstig bulle på sidan av huvudet.

Jag har försökt hela eftermiddagen att lyfta stackaren till mjölken men han verkar ha problem att öppna munnen ordentligt och får kämpa för att bita tag i bröstvårtorna, det är tyvärr söndag och i denna lilla by får jag då inte tag på någon veterinär förren imorgon, vad kan man göra för att han ska få i sig lite näring iaf?

Så tjejens katter har fått ungar, 3 st
En av dem blev lite sne, 3 tår på en framtass, ett öga och en konstig bulle på sidan av huvudet.

Jag har försökt hela eftermiddagen att lyfta stackaren till mjölken men han verkar ha problem att öppna munnen ordentligt och får kämpa för att bita tag i bröstvårtorna, det är tyvärr söndag och i denna lilla by får jag då inte tag på någon veterinär förren imorgon, vad kan man göra för att han ska få i sig lite näring iaf?
Hoppas kattungen har fått human hjälp att lämna jordelivet.
Tråkigt med sånt där! :cry::(

Liknande trådar

Katthälsa HJÄLP! Vad kan jag AKUTMATA till kattungar som är ca 2 veckor gamla? Gårdens ena katt har fått ungar ute och vi hittade dom först nu...
Svar
5
· Visningar
5 817
Senast: TinyWiny
·
A
Katthälsa Jag har idag varit med om en minst sagt obehaglig upplevelse. Detta är helt sinnessjukt, och en otroligt lång historia. Vet inte var jag...
Svar
17
· Visningar
3 369
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Det var en helt vanlig lördag eftermiddag. Vilda (min friska och aktiva tik på 9 år) mådde bra som vanligt och vi lekte söka godis i vår...
2
Svar
27
· Visningar
8 394
Senast: madde_84
·
A
Katthälsa Hej! Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av kattungar och därmed lite råd / tips / stöd. Jag och min kille plockade...
Svar
3
· Visningar
1 333
Senast: Vagis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur