pigleton
Trådstartare
Köpte nytt minne till burken idag och åker glatt hem för att installera det. Tyvärr blev det inte så himla kul. Nu vill datorn själv formatera om eftersom den inte hittar något operativsystem, eller så är filen skadad. Visst fine, tar fram systemåterställningsskivan och tänker att det ska lösas sig men nu hittar den inte filen setupdd.sys istället och jag är helt utestängd och kommer inte in i burken.
Provade även att ta bort det nya minnet men då blir det helt svart på skärmen. Så vad gör jag nu? Försökte få hjälp från HP:s support men de säljer inga så gamla skivor som det är till min burk. Försökte då ringa betalsupporten som kostar 8 spänn per minut men la ganska snabbt på efter en velpelle som mest hummade i andra änden.
Är det nån ide att försöka reparera? Lämna in? Eller ska jag bara ge upp?
Burken är en HP Pavillion t672.se ca 5 år gammal.
Provade även att ta bort det nya minnet men då blir det helt svart på skärmen. Så vad gör jag nu? Försökte få hjälp från HP:s support men de säljer inga så gamla skivor som det är till min burk. Försökte då ringa betalsupporten som kostar 8 spänn per minut men la ganska snabbt på efter en velpelle som mest hummade i andra änden.
Är det nån ide att försöka reparera? Lämna in? Eller ska jag bara ge upp?
Burken är en HP Pavillion t672.se ca 5 år gammal.