Mineralbalja i hagen

M

Mariika

Vart finns dem och vart kostar de? Känner mig som en nybörjare som inte vet det, men inga av de hästar som jag har skött om har någonsin haft det i hagen (endast saltsten). men nu när jag fick hem foderhästen så stod det "skall ha fri tillgång till friskt vatten och minneralbaja". Så nu bedjar jag till er trogna bukfalister om hjälp :crazy:...

Sv: Mineralbalja i hagen

Jag köper min på ett ställe som säljer hippofoder. Det är hippos egna mineralbalja och den kosrat 100 kr.
/T

Oki, tack så mycket för det snabba svaret. Blir att snoka runt i en butik som säljer hippo foder alltså :idea: :bow:

Granngården här i trakten har haft en variant. Det finns nog en uppsjö olika att välja på. Ring runt till de som säljer kraftfoder, någon har säkert.

Skulle nog tro att det finns hur många som hälst att välja på. Allt från shettisar som går och inte gör någonting till löpande fullblod och tävlande elithästar. Finns ganska många på Granngården i trakterna där jag bor.

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 735
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 329
Senast: Castellini
·
Anläggning Både jag och hästen letar efter nytt boende och jag har två intressanta allternativ. Ingenting är klart ännu, men jag skulle behöva lite...
2
Svar
23
· Visningar
2 857
Senast: super
·
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 672
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar