Mina varmblodsston vill betäckas till våren i Norrbotten!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare pussilipuss
  • Startdatum Startdatum
P

pussilipuss

Hej hej! Har två helt underbara varmblodsston som båda är 00or fullt friska och som jag har tänkt betäcka nu till våren! Jag vet inte riktigt hur jag ska hitta passande partners till dem så nu ber jag er om hjälp!
Länka gärna sidor !! =)

Sv: Mina varmblodsston vill betäckas till våren i Norrbotten!!

Antar att det är travarston, här http://www.asvt.se/page113229.php hittar du råd och tips från Avelsföreningen för svenska varmblodiga travhästen. Längst ner ser du vilka hingstar som var godkända i år. De flesta står på semin så det spelar ingen roll var man bor.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 078
Senast: Sharpless
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
899
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Squie
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 456
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka