Mina pärlor!

Nussikan

Trådstartare
Tänkte jag skulle presentera mina nyförvärv och mina små ulltussar :)

Börjar med dom tre små bebisarna:

S*Eikefjord's Chartreuse ("Tess")
Underbar liten tjej som är lite försiktig men den gosigaste av dom som spinner så fort man tar i henne.
12666224.jpg

S*Eikefjord's Dooley's ("Ole")
Killen som är störst i kullen. Otroligt charmig och alltid först på plats när det vankas mat. Vill gärna sova mellan matte och husse i sängen.
12666223.jpg

S*Eikefjord's Tequila Rose ("Tia")
Min vackra lilla svan! Tuff liten tjej som fångat mattes hjärta. Ser ut att bli riktigt bra så hade inte sambon satt gränsen vid 4 katter så hade hon fått stanna.
12666225.jpg

och så nyförvärven:

S*Top Team Four Roses ("Ebba")
Min efterlängtade tabbytjej. Otroligt mysig och tuff tjej som även hon är en liten kurrmaskin. Sätter våran stora hane på plats utan problem.
12666220.jpg

S*JaBaDaBaDo's Kornell ("Nelly")
Lilla Nelly är den vackraste katt jag sett på länge, hon är riktigt bra både i typ och markeringar. "Tur" att uppfödaren ska lägga ner sin kattverksamhet annars hade hon aldrig varit till salu. Vi har stora förhoppningar på denna lilla dam. Flyttar hem till oss i nästa vecka om allt går som det ska.
11724580.jpg

Sv: Mina pärlor!

Helt underbara :love: så små kisseungar kan man inte motstå :) har själv två och skulle gärna ha fler :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Hade en kompis här igår som har en bra systemkamera som vi utnyttjade lite, här är resultatet: Hela "Likör-kullen"! Ole...
Svar
12
· Visningar
803
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama