mina nya kaniner

gadriel

Trådstartare
Har köpt tre franska vädurar som är såå söta. De var 8 veckor när jag köpte dom för ett par veckor sedan och nu hhar de kommit på att så fort någon går in i kaningården så kan man få mat. Så rolgti att de blev tama så fort :) Gammelkaninen Siri är jättebussig mot dem.

Siri

s51.jpg

Maggie

s52.jpg

Esmeralda

s53.jpg

Klara

s54.jpg

Kaningården

s6119.jpg

På torsdag eller fredag ska jag hämta en belgisk jätte jag tingat sen börjar det bli lagom många i kaningården.

Sv: mina nya kaniner

Jättesöta kaniner allihopa, de ser väldigt snälla ut :D

Och sen, WOW för din kaningård, den är otroligt fin! Så stor, och så mycket yta för dem att röra sig på! :love: Har du dem där dygnet runt? :D

Jättesöta kaniner allihopa, de ser väldigt snälla ut :D

Och sen, WOW för din kaningård, den är otroligt fin! Så stor, och så mycket yta för dem att röra sig på! :love: Har du dem där dygnet runt? :D

Väldigt lugna och trevliga är dom, till skillnad från de små kaniner jag hade till låns innan :crazy:

Tack :) Ja du skulel sett småttingarna när jag släppte ut dom första gången, de gjorde riktiga bocksprång. Japp dom är där dygnet runt och sk avra där i vinter men jag ska fixa så de har ngt trevlgit ställe att gå in på när det är kallt.

Mest älskar dom kullen som är där inne till höger, är gångar kors och tvärs (gör att dom inte lika gärna gräver vid kanterna).

Jag kan tänka mig att de trivs väldigt bra där!

Så.. har du fått någon favorit av nykomlingarna än då? :D

Skulle inte tvekat med att skaffa en franskis en sekund om jag bara hade platsen för det! De är verkligen charmiga :)
Otroligt härlig hage de har, lyx!

näääj, så söta alla är! :love:

och Jisses, vilken kaningård, en sådan skulle man viljat ha!!! :)
Men men, jag får väll se ifall jag kan bygga små hus till min lille Lejonkanin...

Men åååh underbara ras! :love: Vad jag saknar mina underbara vänner som numera finns i kaninhimmelen :(

Jättefin kaningård och fina kaniner såklart!

//Zuzzi - fransk vädursfrälst

Liknande trådar

Däggdjur Har under det senaste dygnet hämtat hem två nya kaniner =) Den ena är en "Sverigehare" (25% belgisk hare, 25% dvärghare, 50% engelsk...
Svar
1
· Visningar
931
L
Övr. Djur Heejsan alla djurvänner! Jag har en vädur som är jättesnäll. Han är tam och går själv i hela huset, dock har vi köpt honom av några...
Svar
4
· Visningar
1 145
Senast: Linda_nicole
·
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: jooosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama