Mina katter

Zarro

Trådstartare
Idag har mina båda två herrar kastrerat sig.Det hade bara gått bra men båda hade legat inne under en filt och tryckt.Blev lite förvånad över att den ena hade gjort det eftersom han är mr.tuff själv men det var nog lite omtumlande.
Den ena katten visade sig ha ett litet blåsljud av ingen betydelse.Detta har jag misstänkt sen jag fick hem honom i sommras.Dock sa förra vet att det inte var ngt fel men där ser man...
Ni som har innekatter har ni några bra tips förutom foder att göra med en katt som inte får gå upp mer?Han gillar inte att gå ut men får komma ut ibland för det.

http://www.pixbox.se/pic_show_id25185962.html

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: Bison
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 196
Senast: Marvin
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 565
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30