Min valp äter bajs!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare UlleGull
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 199
U

UlleGull

Och de är juså vidrigt någon här som vet hur man kan få dem att sluta med detta? har hört om att man kan servera hunden ananas,mango och banan för att få bort dumheten.

Sv: Min valp äter bajs!

Min hund åt också bajs. Gällde att avra kvick och ta bort det när han bajsa ine och ute på gården.
Kan också tala om att han är 6 månader nu och det var ett tag sen han åt upp bajset så jag tror det växer bort.
Skäll inte på hundern om han bajsar inne han kanske skäms och så vill an gömma bajset och käka upp dett :P

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 383
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 986
Senast: Sel
·
Hundträning Jag ska gå i pension senare i år och börjar planera "pensions-valp" :-) Vet inte hur länge efter pensionsdagen jag ska lyckas hålla mig...
Svar
12
· Visningar
1 256
Senast: movi
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Hypotyreos
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur