Min underbara "Mumla"!!!

EmelieK

Trådstartare
Jag har precis varit ute på sista promenaden för idag. Utanför mötte vi en staffe vi aldrig sett förut, så vi stannar och pratar lite. Hundarna får hälsa och allt går lugnt till. Efter en stunds busande bestämmer JAG att det räcker och säger åt min hund att sitta. Hon sätter sig fint brevid mig och sitter blickstill medans den andra hunden far runt och inte kan "coola ner"... Min duktiga lilla skithund!!!! :love:

Var bara tvungen att skriva av mig lite då jag är sååååå stolt! :bump:

Självklart ska man ha en lydig hund, men hon är faktiskt knappt ett år och med tanke på att den andra hunden for runt som en duracellkanin så tycker jag att hon skötte sig superbra!! :banana:

Sv: Min underbara "Mumla"!!!

Jaa! Och min sambo är inte hemma så jag kan ju inte berätta hur duktig våran kicka är! Får berätta för er Bukefalister istället.. ;) Och det är ju inte fy skam heller!

Sv: Min underbara "Mumla"!!!

Fast det var en konstig staffe.. Den var lite för hög, ganska omusklad och lite längre nos. Men ägaren garanterade att det var en staffe. Han sade att hundens mamma såg ut som staffen gjorde för 10-15 år sedan. Men söt var han! (Hunden alltså) :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Som rubriken lyder. Har en 6-årig tik som alltid gått på hunddagis. Hon har i stort sett hela sitt liv varit reserverad i möten...
Svar
7
· Visningar
1 956
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 066
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 176
Senast: exotic
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 229
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka