Min lille snutt är så duktig!!

N

NiraK

Min lille Eskil har blivit en stor kisse. Men han är lika lekfull för det! Han började redan som liten bära runt på saker, hämta saker och apporterade automatiskt om man kastade saker åt honom.
Man ser honom nästan alltid bära runt på diverse saker, allt från tidningar, skor (dock lite tungt ;) ), papperstussar osv. Han bär på ALLT.
Har även lärt honom att apportera och lägga saken i handen på mig när han kommer med dem och jag säger "loss!". Samt sätta sig fint och vänta tills jag kastar igen. :D :bow:
Han är lite söt när han vaknar tidigt på morgnarna och kommer studsande och släpper allehanda bollar, tygråttor eller annat löst kraft i huvudet på mig när jag sover som sötast :p
När jag hade en dejt hemma en kväll hör jag att katten öppnar min garderob.. Sedan dyker han upp bärande på ett par röda spetstrosor som han snällt lägger i knät på min dejt.. :o Hallå lek med mig liksom?????? :angel:

Han är så söt min plutt!! :love:

Bild017.jpg

Nirak

Sv: Min lille snutt är så duktig!!

Hmmm...Han kanske tror han e en hund? :D

Nä, men han e jätte söt å låter som att han e en rolig liten krabat! :love:

Fast jag hade nog rodnat ihjäl mig om nån av mina katter lagt ett par röda spets trosor i knät på min dejt...! :o :D

Så söt!
Fast stor vet jag inte om han ser ut att vara, ser fortfarande väldigt kattungelik och väldigt spenslig ut.

Ja situationen blev lite halvjobbig :o :angel:

Nirak

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 384
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 964
Senast: Zpunk
·
Övr. Katt Helt oväntat har jag blivit med katt, en alldeles underbar liten kille på ca 10 veckor (och 700 g vilket väl är ganska lite?), och jag...
2
Svar
26
· Visningar
4 674
Senast: Pazuzu
·
L
Övr. Katt Hej vänner! Min pojke ska få sällskap, av inte mindre än sin halv-lillebror :love: (samma pappa). Det lilla knytet kommer hem nu på...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Lolou
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama