Min lilla vakthund!

YorkWann

Trådstartare
Från söt soffpotatis till fullfjädrad vakthund ;)

Min stora opererades igår, och då behöver han lite beskydd förstår ni, så igår när grannens rottis ville "hälsa" , så kommer en liten terrier som ett skott, lägger svansen över ryggen, ställer sig emellan min och rottisen och morrar.... :crazy::eek:

Hon har nu tagit på sig rollen som beskyddare och hon är kanske en fjärdedel så stor som min stora, egot är det dock inget fel på just nu ;)

Sv: Min lilla vakthund!

Finns det någon terrier som har för lite ego :angel::D

Vet inte varför men jag blir nästan mer "rädd" om en liten hund gruffar sig mot mig än om en stor hund gör samma sak :crazy:

Hon vaktar här också, när hon hör någon utnför eller när någon kommer i dörren springer hon genast fram och skäller och gruffar. Sirius har ingen koll!

äh, det är bara att säga att hon ska vara tyst så lommar hon iväg, dock har jag aldrig sett henne sån innan han blev dålig.

Jag blir nog mer rädd för en rottis som reser ragg och morrar än en terrier :)

Va!? Här går du och tror en massa utan att informera mig, vad är det för sätt?? :eek:

:D

Liknande trådar

Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 579
Senast: LevelSkin
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 230
Senast: cambodia
·
Övr. Hund Jag och min man har en stövare som jakthund och vi har en del problem med henne. Hon är super snäll så länge hon känner sig trygg men...
Svar
16
· Visningar
3 107
Senast: SannaMark
·
Hundavel & Ras Skämt åsido men är det vedertaget hos vissa raser att dom inte accepterar främmande katter men att huskatten går bra? Min kompis lilla...
2
Svar
21
· Visningar
3 657
Senast: yennork
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka