Min katts nya säng..?

astronaut

Trådstartare
Jag har aldrig sett på maken vilken konstig katt jag hade, trodde jag lyckats se det mesta..men inte det här:

cimg2197_27659135.jpg

Seriöst, vilken katt går o lägger sig för att sova i en kattlåda?
Han vaknade dock när jag skulle gå in o flytta tillbaka lådan till sin plats, men så var jag tvungen o fotdokumentera hans sovplats. Elaka jag :p

Nåväl, tur att jag gjorde rent lådan innan på allt, antar jag.

Sv: Min katts nya säng..?

Vår ena katt sover i badkaret, det även om någon badat/tagit en dusch några minuter innan. Hon gillar väl badrumsporslinet.. ;)

Gå på utställning så ser du att var och varannan (speciellt långhårskatterna) ligger och sover i sina lådor :D Kanske ett uställningsämne?;)

När min lille kisse hade kattlåda (nuförtiden avrättar han sina behov utomhus :p), men inte använde den så ofta, kunde han ibland sova i den. Den var dock lite liten så fettet degades ut för kanterna :rofl: Han var så söt! <3

Gå på utställning så ser du att var och varannan (speciellt långhårskatterna) ligger och sover i sina lådor :D Kanske ett uställningsämne?;)

Kattutställningar är tråkiga :angel:
Men då vet jag att dom ligger i lådan.
Tja, han skulle väl säkert kunna få ett pris i katten som river sönder lägenheten men knappast inom skönhet/bra exteriör ;)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 606
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt verkar vara otursförföljd. Ingen verkar veta exakt vad som hänt, men jag skall försöka beskriva så gott jag kan. I går vid två...
Svar
14
· Visningar
5 295
Senast: Hoarfrost
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka