Min kanin är tokig! *smirk*

R

rattalskare

När Dolores_88 Lade upp bilder för att hon ville ha hjälp med färgbestämmningen så satt jag och min dvärgvädurs hona Busan och tittade på bilderna och jag sade på skämt att hon skulle skaffa sådana små sötnosar ;)

Sagt och gjort :devil:

När hon kom ner i "hagen" igen så var det ju bara att hoppa på hanen och hålla fast honom i nackskinnet och jucka liiite på honom :p

Och så nu i går kväll så hade hon (när jag kom hem) Ett fint litet bo i buren med päls som hon slitit av sig.. Jag kan även säga att hon bäddar ner sin burkamrat Hermelinen Troj (kastrerad) I höet så det är kaninungen det :D

Men nu till min verkliga fråga! Hon kan väl aldrig vara med kaninungar heller då hanen varit kastrerad sedan ett halvår drygt..??

Sv: Min kanin är tokig! *smirk*

Det tar bara en månad innan det kommer kaninungar. Kanske är din kanin skendräktig?

Jupp antagligen och eftersom hon har en hane hos sig så kommer hon väl vara skendräktig ganska ofta nu eller?

Min kanin har varit otroligt skendräktig typ 1-2 gånger...
Det är jobbigt men minska maten och öka motionen så släpper det snart. Ingen idé att ta bort pälsen. Låt den ligga kvar en vecka. Annars drar hon bara av sig ny päls..

[Kolla på min tråd smeknamn till kaninungar, vill ha hjälp]

Okej! Men hon kan fortfarande bo ihop med hanen?

(Ska bli :smirk: )

Visst. Det är inga problem om det funkat tidigare.

Hon vänjer sig snart...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Dagens nagellack!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka