Min hund går i barndom...eller något liknande....

Alfakrulls

Trådstartare
Jag vet inte rikgit vad det är min hund sysslar med men detta gör hon i princip varje dag.....

Hon tar sin favorit kudde, lägger sig ner och börjar "snutta" på den....hon lixom trampar med tassarna på den och ligger och små biter/suger på kudden, precis som valpar gör när de diar....!!

Varför gör hon så här? :confused:

Lägg märke till hur hon håller på med tassarna på filmen!

Film som visar hur hon gör:
http://s34.photobucket.com/albums/d113/Fantur/?action=view&current=Februari2007.flv
 
Senast ändrad:
Sv: Min hund går i barndom...eller något liknande....

Jag sätter en hundring på att hunden är skendräktig, utan att ha sett filmen.

//E
 
Sv: Min hund går i barndom...eller något liknande....

Min han-hund gör så flera gånger om dagen!
Han har ett gossedjur som föreställer en huskey som han snuttar på, och innan vi somnar och precis när vi vaknat snuttar han på min kudde. Nu är han bara drygt ett halvår, så det kanske har med att han bara är "barnslig" än så länge att göra? :angel:
 
Sv: Min hund går i barndom...eller något liknande....

Jag har inte tittat på din film men jag träffade en 6-årig hane som gjorde så som du beskriver för några veckor sedan. Då det blev för stressigt runt honom gick han till sin Nalle som han sög på samt trampade likt en diande valp.

//Gawotka
 
Sv: Min hund går i barndom...eller något liknande....

Jag skulle undra när hunden blev avvand?

Hon lämnade sin mamma & syskon när hon var 10 veckor gammal!!
Tänkte du på om hon blivigt avvand för tidigt eller för sent?


Hon gör det lite när hon vill... hon är ju väldigt charmig när hon gör det, ser verkligen söt ut....!
Men någon sa...kanske är de stress relaterat...fast har aldrig upplevt min vovve stressad på något sett....:cool:

Hon ska iofs snart löpa (I mars någon gång), kanske därför, fast hon har gjort så här ända sedan ja fick hem henne faktist...inte i början va jag kommer ihåg men efter några veckor började hon med det...!!
 
Senast ändrad:
Sv: Min hund går i barndom...eller något liknande....

så gör min tik också, speciellt om man har flisfiltar framme. annars gör hon det oftast på nytvättade lakan.

kan inte riktigt relatera min hunds beteénde till stress då hon oftast gör detta när man sitter o har mys stund i soffan, eller precis innan hon ska sova.

(om det har något med saken att göra så vart hon avvand vid 8 v. men jag köpte henne inte förrens hon var 12. bodde dock inte med mamman, men med sina kullsyskon under dom 4 veckorna).
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har köpt en dragsele till tanten, meeen jag är inte helt säker på att den sitter som den ska. Jag har aldrig haft en dragsele förut...
Svar
16
· Visningar
2 805
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Jag är jätteallergisk just nu så jag försöker hitta nya sätt att roa hundarna inomhus. Det känns lite fel att be dem att städa efter...
Svar
7
· Visningar
1 093
Senast: buschiq
·
Övr. Hund Lyckades fånga några snuttar av måndagens pass i fårfållan med filmkameran! Här är alltså en liten film på Boss och fåren (och det ska...
Svar
1
· Visningar
876
Avel Funderar lite över nästa år då jag har en blivande 3åring och funderar över vilken hingst som skulle passa henne. Hon är rent...
Svar
4
· Visningar
1 164
Senast: Cyllene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp