Min ekorrbebis!

h*n ser ut som en fdladder mus men han är söt ändå! :love:

Tänk katten hade lika gärna kunnat äta upp den :cry:

Åååh så söt! :love:
Jag hade ingen aning om att ekorrbebisar såg ut så! :D

Så söt.
Kort 3 såg lite makabert ut med ett stadigt tag om den lilla och en kniv på bordet... :-)

Vad får han att äta?
30 ml kaffegrädde, 20 ml vatten och en äggula är ett beprövad recept..

Jag har fobi för ekorrar! De kan bitas rejält! Min mamma har haft ett par stycken som hållt på drunkna men som blev friska till att hoppa iväg sen!

Men söta é dom!

Jag vill också gosaekorre! ;)
Får nöja mej med att gerbilerna kan liknas vid ekorrar med väldigt god fantasi...

Oj, jag visste inte att ekorrungar såg ut så. Trodde de såg ut så där när de föds och bara ett par dagar framåt. Föds de med öppna ögon?

Bara fågelungar och en fladdermus...tyvärr lyckades vi inte med alla av dem...det är inte lätt att peta i myggor i en svalunge....men man måste ju försöka!

Liknande trådar

Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 686
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ När jag sover hemma har jag, i alla fall senaste halvåret, vaknat med täppt näsa och ofta grusiga ögon också. Jag har funderat på om det...
Svar
13
· Visningar
663
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar