Mias RS limegröna lindor

Sv: Mias RS limegröna lindor

finns dom i grått alltså? minns att jag mailat och frågat nån affär om det och då sa dom att dom endast gjordes i svart...

br har kommit med nya färger nu, gråa med kantband och pp i antigen turkost, rosa eller lime. funderar på ett turkost själv, till mina turkosa älsklingslindor. :d

Hrm, en liten parantes bara, personligen anser jag inte att mias limegröna är limegröna utan snarare äppelgrön , inte i början, men efter att jag köpt ett par riktigt limegröna :devil:
Mias är dom fjärde från vänster, jämför med dem höger om:
http://joizmeds.mittspejs.se/P2173550
iof blixtfotat.

Annars till din fråga, jag har både helt limegröna shabrak (med svart och en med grått kantband) har även ett shakigrönt med limegrön trekant nertill i hörnet, det tycker jag blir 2lagom"
Har funderat på ett typ grafitgrått med limegrönt pp elelr kantband men är rädd att det ser pluttit ut i jämförelse med lindor, men samtidigt, de varianter jag sett på t.ex. miasshabraken med limegrön pp så tycke rjag det är riktigt snyggt!!!!

* kom på*
snyggast tycker jag dock detta är med svart basfärg och TVÅ kantband, eller ja ett band och ett kantband i limegrönt. (ej miaslindorna)
http://joizmeds.mittspejs.se/P2377313

Huuhhh jag tycker att det låter som att det blir väldigt grylligt :crazy:

De här tycker jag är supersnygga;
http://www.glirnashopen.com/contents/media/l_001 - Kopia.JPG

Jag har ett grått med turkost band till min skimmel, supersnyggt och lite roligare men fortfarande stilrent.

Haha, då vill du inte se hur det blev :D

Limegrönt som lindorna fanns ENBART i passpoal, så det fick det ju bli.
Lime i grundfärg var typ citrongul, yes på den :D
Och så Svart kantband och svart innerpasspoal (den breda).

Vafan, grått och svart o så en liiite liiiten limegrön passpoal är fär lite färg :D

Vilken skillnad! Ja de är mer "äppegröna" men de hette tydligen limegrön, därav min benämning :p Och jag köper numera bara Mias, Eskadron eller Equiline efter att ha tröttnat på kvaliten hos div andra. Så det begränsar ju utbudet lite.

De 4 limegröna från Mias var rent impulsköp när delägaren var upptagen på Saftey System, jag roffade ät mig dem i farten när jag såg att det fanns 2 par, hade aldrig fått tillåtelse att köpa dem annars :rofl:

Haha alltså du måste fota det när du har fått det, jag som är dressyrnörd kommer ju smälla av ;)

När jag beställde så kunde man ha vilken färg på schabraket som helst, konstigt.

Måste kika på BRs nya, det låter riktigt snyggt, dock tycker jag att passformen på Mias är bättre.

Liknande trådar

C
Övr. Katt Våra två älsklingar är ju "huskatter" kort och gott - och helt underbara. Men jag funderar ändå litegrann... Vad som kan finnas i... Om...
2
Svar
22
· Visningar
7 704
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar