Mias RS limegröna lindor

the_connemara

Trådstartare
Hur matchar man dem? 4 st och jag vill ha dressyrschabrak med rakt hörn (http://www.miasrs.se/produkter.php?k=1&p=sch-dressyr-rh.php det står fel i rubriken). Mörk skimmel (typ stickelhårig mörkgrå med vit man o svans) med svarta ben.

Jag tycke det är skitsnyggt med typ mörkgrå grundfärg, svarta kantband (http://www.miasrs.se/produkter.php?k=9&p=kantband-schabrak.php) och färgad passpoal (http://www.miasrs.se/produkter.php?k=9&p=tacken-paspoal.php). Om lindorna har samma färg som grundfärgen. Men ska lindorna matcha passpoalen tycker jag det ser lite mystiskt ut, typ obalanserat med massa färg på benen och inget på schabraket. Limegrön grundfärg är mer min stil :D

Dessutom gillar jag inte att ha ljusa kantband, varesig om grundfärgen är vit eller mörk. Men kanske limegrönt inre kantband? Eller blir det oxå fel? Och vad ska det då vara för färg på passpoal och kantband?

Färgkarta, fjärde från höger i översta raden:
http://www.miasrs.se/produkter.php?k=2

Edit: Såg nu när jag la in länkarna att kantband och passpola inte finns i limegrönt. Så då blir det ju limegrön grundfärg :angel: Vad tycker ni man ska ha för kantband och passpoalfärg då?

Sv: Mias RS limegröna lindor

Edit: Såg nu när jag la in länkarna att kantband och passpola inte finns i limegrönt. Så då blir det ju limegrön grundfärg :angel: Vad tycker ni man ska ha för kantband och passpoalfärg då?

Jag tar tillbaka det där. Vissa hemsidor har visst limegröna passpoaler. Men inte limegrön grundfärg, däremot lindblomsgrön, vad är det? Någon som vet VAD som går att få i limegrönt?

Ring o fråga :)
Jag ska beställa ett lime grönt schabrak med grått kantband o silver pp :) har en luva i den kombon.

Jag har för mig att det går att beställa ett limegrönt schabrak ifrån mias.
Annars så finns ju BR, jag hade ett som var limegrönt med mörkgrön kant och matchade mina limegröna mias lindor - tills det blev urtvättat.
Men jag kanske fick ett måndagsexemplar.

Din tråd var lite rörig eller så är det jag som är väldigt trött. :laugh:

Men jag har iaf ett Mias schabrak som är svart med limegrönt kantband. Men det var det du inte ville ha väl? ;)

(rak kant bak, och där är paspoalen lite bredare)

Finns lime i alla kombinationer. Så du kan ha limegrönt schabrak, limegrön P och limegrönt kantband;)

Ring o fråga :)
Jag ska beställa ett lime grönt schabrak med grått kantband o silver pp :) har en luva i den kombon.

Har du grått kantband både runt om och på det inre då?

Jag funderar på limegrönt schabrak, svart kantband, mörkgrått band på insidan och silver passpoal. Vi är eg svart/grå/silver som standard, med något marint ibland och sedan dessa äckligt skärande färger upp till :D

Tack du med :laugh:

Mystiskt att varken kantband eller passpoal finns med lime på Mias egna hemsida, det förvirrade mig en hel del när det sedan dök upp som val på någa hemsidor!

Jag köpte såna lindor när jag hade en häst som var nästan svart, men nu har jag en ljust isabell och det känns som att det blir lite vääl grönt då?

kom på att jag ju har en dålig bild på det liggandes.

DSC00285.jpg

100 kronor på Falsterbo i somras :D

Jag funderar på limegrönt schabrak, svart kantband, mörkgrått band på insidan och silver passpoal.

Jag tycker det här låter som ett jättebra förslag! :love:

Kul att du har den limegröna, jag har tittat på den flera gånger men har redan nån mintgrön färg så har inte lagt vantarna på nåt mer än :p Du har ingen bild när han har lindorna på sig?

Jag vet, köpte även hoppschabraket som ligger under för en hundring...
Låg i en sån där fynd låda där resten var skräp typ.

jag tänkte ta ett med rundad kant, tycker det blir för mkt kantband annars.

Idag fyller jag 25 och jag kanske lyckas övertala delägaren om min bästa present :D Trots att jag köpte lindorna bakom ryggen på henne och hon hatar dem :p

Nu är jag inne på limegrön grundfärg, ljusaste gråa som inre breda passpoal, vit vanlig passpoal och svart kantban. Ev mörkaste grå. Låter det bra? Vet inte riktigt varför jag "tröttnat" på silver, kanske delvis för att jag hört att de blir urtvättade?

Men vi får väl se hur långt jag kommer i min övertalning på väg till butiken i em, hoppas morsas beställda grejer är till belåtenhet så hon är på bra humör :rofl:

Liknande trådar

C
Övr. Katt Våra två älsklingar är ju "huskatter" kort och gott - och helt underbara. Men jag funderar ändå litegrann... Vad som kan finnas i... Om...
2
Svar
22
· Visningar
7 704
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Inredningstråden nr3