Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fina katter du har! Hade ett första möte med Main Coon igår faktiskt och var imponerad av deras "nonchalans". Den ena hade en nästan likadan "bläs" som den på sista bilden har.
visst är de vackra
Honorna brukar ligga på 4-6kg och hanarna brukar ligga på 5-8 kg och dessa katter är låååånga i kroppen
det finns förstås de som blir större
Min Paloma(på första bilden) ligger på 5 kg och är 1,5 år gammal.
Här finns mer info om du är mer nyfiken på denna underbara ras http://www.mainecoon-katten.se/
Dina katter är jättefina!
Hur komplicerad är pälsvården för Maine Coons? Är de lika lättskötta som t ex skogkatter eller har de päls som tovar lätt och måste pysslas om dagligen?
pälsvården är lättare på en maine coon, de har lite silkigare päls och mina borstar jag 1 gång i veckan o de har aldrig tovor fast det finns undantag ...det beror ju lite på pälskvalite
Oj vad maffiga dom är!
Har lovat mig själv att om jag nån gång ska ha en raskatt så ska det definitivt bli en Maine Coon. Dom är helt underbara, ser ut som små lodjur nästan
Hundavel & Ras Man undrar ju över en del ställningar hundar kan sova i. Huvudet helt bakåtböjt och halsen pressad mot en kudde är en favorit här, och...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Hästhantering Först hur mycket väger en, eller ska väga snarare? 200-250 kilo?
Är det hö och inte något annat med lägre ts så är det inga problem med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.