Bonita4
Trådstartare
Jag slutade äta p-piller efter 8 års ätande i April. Efter det hade jag två normala menstruationer (dock likadana som jag hade när jag åt p-piller, d.v.s mindre mängd blod och kortare tid än de menstruationerna jag hade innan jag började med p-pillrena). Den senaste menstruationen var väldigt kort och väldigt lite blod, och nu verkar mina "menstruationer" istället bestå av bruna flytningar som behagar dyka upp då och då.
Vad händer? Har tagit cellprov för att utesluta förändringar men det känns som att detta har med mina hormoner att göra? Kan det vara så att min kropp "per automatik" hade två p-pillerblödningar direkt efter att jag slutat och att mina hormoner nu knasat till sig? Har någon varit med om liknande?
Vad händer? Har tagit cellprov för att utesluta förändringar men det känns som att detta har med mina hormoner att göra? Kan det vara så att min kropp "per automatik" hade två p-pillerblödningar direkt efter att jag slutat och att mina hormoner nu knasat till sig? Har någon varit med om liknande?