Men alltså... Fruktansvärt!

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morse vaknade jag upp till några meddelanden på messenger från vänner "runt om i världen" som frågade om jag var ok och min familj. Alltså dom vet ju att jag inte är i Stockholm just nu men ville höra att jag var OK ändå. Fina fina vänner :heart

Jag surfade snabbt in på Aftonbladet och möttes av rubikerna.. Fy fan alltså!
När ska det här ta ett slut, vad är det för fel på människor? Har det här verkligen med religion att göra?

Jag känner mig väldigt säker där jag sitter just nu men såklart min familj och vänner finns i Sverige och resten av Europa.

Ta hand om varandra!
:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 291
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 468
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Imorgon är det begravning för mormor och återigen har det där brännande klotet av ångest och sorg, som jag känner igen alltför väl...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är inte den som berättar för random person vad jag varit med om. Jag är inte heller den som öppnar mig för folk jag känner...
Svar
19
· Visningar
2 053
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama