Matvägrande katt...

A

acke

En kollega till mig har problem med sin 6 månader gamla hankatt. Han vill inte äta sedan helgen, oavsett vad han blir erbjuden för mat (även favoriterna ratas, inkl grädde!). Han leker som vanligt, kissar o bajsar som vanligt (fast det luktar mer), han är innekatt men när han får gå ut i koppel så vill han in snabbt igen. När han ligger o spinner så ryser (skakar) han till lite då o då. Jag har sagt till dem att ringa veterinär, men är det någon som har en aning om vad det kan vara? Jag tänkte på tänder o så med tanke på ålder, men iom att han inte ens dricker mjölk/grädde/välling så är det väl inte det?

Hoppas på snabbt svar, tack!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
992
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 269
Senast: WildHorse
·
Övr. Katt Finns en annan tråd med bättre bakgrund. Men i korthet har jag hastigt fått ta hem en tidigare förvildad katt som bott ute. Katten...
2
Svar
24
· Visningar
4 544
Senast: Alexandra_W
·
Katthälsa Hej Ja, nu var det nog dags för en kattmat sort igen! :down: Har 2 kastrerade hankatter, innekatter som blir 4 år i år, de äter i...
Svar
7
· Visningar
2 331
Senast: nilie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka